10 съвета за плосък корем!

Публикувано от Yori 30.05.2017 0 Коментари

10 съвета за плосък корем!

 

 

Пролет е, започваме да носим летните си дрехи и съвсем скоро ще сме с цветни бански! Сега е идеалното време да научите няколко прости, но ефективни съвета, за да имате плосък корем.

Ако следвате тези малки съвети всеки ден, те ще ви дадат възможност да не натрупвате мазнини и да не сте подути. Но какви са тези съвети?

Ето ги и тях:

 

1. Избягвайте прекалената консумация на сол

В малки дози, солта е полезна за вашето здраве – полезна е както за сърцето, така и за мозъка. Въпреки това, консумирането на твърде много сол причинява задържане на вода и незабавно подуване.

Нашият съвет: никога не трябва да добавяте сол преди да опитате храната си, понякога го правим просто по навик без да е необходимо.

 

2. Дъвчете по-малко дъвки

Казваме „да“ на свежия дъх, „да“ на дъвките без захар, след като сте изпили кафе или чай, за да избегнете появата на петна по зъбите, но „не“ на прекомерната консумация на дъвки. Всъщност, дъвченето им през целия ден причинява подуване.

Последствие: размер на талията, който не е оптимален.

 

3. По-малко сладки храни

Дори ако имате непреодолимо желание за шоколад, преди всичко след дълъг работен ден, дори и да си спомняте, че все още има 2 шоколадови бонбона в шкафа, трябва да се съпротивлявате! Това не е тайна, твърде калоричната храна е основният източник на коремна мазнина. Освен това, захарта захранва лошите бактерии и причинява подуване.

 

4.Пийте по-малко бира

Може би звучи очевидно за вас, но никога не знаем! Алкохолът, който можете да намерите в многобройните бири, не е в добра комбина с плоския корем. Решението: Опитайте се да ограничите консумацията си и да пиете само една чаша бира на ден, за да предотвратите разпространението на лоши бактерии. И подуването на корема.

 

5. Избягвайте да ядете с отворена уста

Храненето с отворена уста не е добър вариант защото въздухът който влиза в стомаха го издува. Ако внимавате и винаги се храните със затворена уста, коремът ви няма да бъде подут и като бонус ще запазите сексапила си!

 

6. Избягвайте да ядете някои специфични зеленчуци

Зеле, карфиол, броколи и разни други зеленчуци съдържат някои видове захар, които трудно се смилат. Поради тази причина, трябва да ядете тези зеленчуци в малки дози, за да избегнете подуване.

Нашият съвет: опитайте се да намерите добър баланс и да ядете зеленчуци с някои протеини (пиле, риба ...) вместо просто голямо количество зеленчуци. По този начин няма да претоварите храносмилателната система.

 

7. Наблягайте на домашно приготвена храна

Популяризирането на домашно приготвена храна помага да се избегне консумацията на преработена храна, която е пълна със сол и консерванти. Резултат: по-малко задържане на вода и загуба на тегло като бонус!

 

8. Избягвайте да пиете газирани напитки

Често чуваме за това, газираните напитки са пълни със захар. По този начин, както е споменато по-горе в тази статия коремът ви е ще е подут и няма да имате перфектен плосък корем.

 

9. Приемайте мента и джинджифил

Доказано е, че мента и джинджифил имат способността да облекчават стомаха. Те ви помагат да усвоявате храната по-бързо и по този начин да получите по-плосък корем. Нашият съвет: ментата е идеална срещу подуване, а джинджифилът е супер срещу гадене и нередовен стомах.

 

10. Яжте толкова фибри, колкото можете

Плодове, зеленчуци и зърнени храни, които съдържат фибри, са много ефективни за получаване на плосък корем. Тъй като те засищат бързо, вие ядете по-малко и съвсем скоро ще имате плосък корем. Храните, на които трябва да наблягате: малина, ябълка, авокадо, цвекло, бадеми, черен шоколад (70% и повече), семена от чиа ...

 

И не на последно място, пийте вода и се движете…пролет е все пак ????

Сега имате всички съвети за да се борите с подуването на корема и да получите перфектен размер на талията!

Източник: https://www.indemne.fr/

Оставете коментар